-->

2015. augusztus 11., kedd

Sablon fanfiction blogok mindenhol || vélemény #1

Sziasztooook!
A mai nap egy véleménykifejtős bejegyzéssel jöttem. Szerintem mind, aki olvassa ezt a bejegyzést, tudja, milyenek a sablon fanfiction blogok.
Hogyan ne írj ilyen blogot? Én segítek.








Vannak kivételek, tehát akinek nem inge NE vegye magára!!!!



Fanfictionok ( persze, van ebből is kivétel, de a tízből egy ember aki nem ugyanazt a történetet írja)

A legtöbb történet: Egy kisvárosi -, falusi lány, beleszeret egy hírességbe, aztán kibékülnek, megkéri a kezét a ,,híresség" és boldogan élnek amíg meg nem halnak.

Ez a téma az elején még jó is volt, amikor még csak pár blog szólt erről, de már több száz ilyen blog van ugyanezzel a cselekménnyel.

Tanácsom:

Ha teheted, akkor mindenképp fontold meg, milyen blogot szeretnél indítani, és próbálj kevésbé agyonhasznált sztárokat választani, még akkor is, ha senki sem ismeri, ezáltal te megmutathatod milyen is a te általad kiválaszott szereplő. Hidd el nekem, jobban jársz, ha nem írsz ilyesfajta blogokat, mert hiába próbálnád máshogy kifejteni a témát, mindenki arrébb görget ha csak meglátja ezt a blogot. Sajnos ilyenek az emberek. Az első pár mondatból ítélnek, és nem nézik meg, valójában mit is akar a blogíró csak úgy gondolják, hogy ha az első pár mondat ,,uncsi" akkor a elkövetkező pár mondat is az lesz.




Remélem segíthettem egy minimálisat a blog típusának / témájának kiválasztásában
Anna-Sophia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése