-->

2015. augusztus 11., kedd

If i have a little minute i must reading || kihívás

Sziasztoook!



Ez a mai nap második posztja, de még valószínű lesz is, most egy kihívással jöttem. Hogy mi is a lényege a kihívásnak? Le kell írnod az 3 kedvenc könyved mellé azt, hogy mikor kezdted (kb.) olvasni, és hogy hol találtál rá. 
Vágjunk is a lecsóba!



Harmadik kedvenc könyv:


Egy SZJG fan blogjával ülsz éppen szemben. Akármilyen sablon most már a könyv, én annak idején' nagyon de nagyoooon szerettem. Senki nem olvasta a sulinkból, ezért én és a legjobb barátnőm {tudni illik nem a közelünkben lakik}, rátaláltunk a neten az akkoriban még újnak számított Szent Johanna első kötetére. A barátnőm pár hónappal hamarabb kezdte olvasni, míg én később; nagyon tetszett a könyv, ezért hamar be is szereztem a második részét. {ez lehetett olyan 2011-12 körül}. Újabb és újabb kötetek jelentek meg, amit én kölcsön kapva / pdf-ben tudtam csak elolvasni (:() Így hát a SZJG ötödik kötete nyerte el nálam a HARMADIK helyet.

Második kedvenc könyv:


A második helyet Jennifer L. Armentrout Luxen sorozatának első kötete érdemli, az Obszidián. Ezt a könyvet rengetegen olvasták egy könyves / blogos csoportba, és annál többen ajánlották, ezért úgy gondoltam, hogy itt az idő; most vagy soha, rendeljük is meg. Ez kb. 2014 telén lehetett. Bele is kezdtem a könyvbe, faltam a lapokat, mint a nyuszi a répát (de jó összehasonlítás, én kérlek). Hamar szerelmes lettem a könyvbe, és Damon-be is. Gratulálok Katie&Damon ti nyertétek el nálam a MÁSODIK helyet.

Első kedvenc könyv:

Jajj, jajj jajj jajjjjj!!! Margo és Quentin. Te jószagú úristen, mennyire imádom ezt a könyvet. Ami azt illeti, 2015 júliusában kaptam ezt a könyvet, hiszen a nyaraláson nem volt mint olvasnom *fölnevet*. Ez volt az a könyv, aminek utáltam a minőségét, de tényleg. Azt hittem konkrétan szétesik a könyv darabokra. (bocsi Gabo). Rengeteget hallottam a könyvről, hogy milyen jó stb, régóta terveztem megvenni hiszen imádom John Green könyveit. Amikor megláttam az Egri Tescoba a könyvet a sikítás határán álltam, hogy végre megtaláltam (:3). John! Te és a fantasztikus könyved nyerte el a szívem, és az ELSŐ helyet is a listámon.


Remélem tetszett a kihívás, ha igen, pipáljatok lenn!
Ha szeretnétek a kihívást TI is megcsinálni, akkor tegyétek,
csak írjátok meg lenn nekem kommentben,
Anna-Sophia

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése